Internetowe Biuro Obsługi Klienta – serwis eBOK
Szanowni Państwo,
Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej usługi Internetowego Biura Obsługi Klienta – serwis eBOK. Serwis pozwala uzyskać Odbiorcom ZEC Sp. z o.o. w Rawie Mazowieckiej stały dostęp do aktualnych informacji o danych rozliczeniowych (faktury, płatności), odczytach liczników ciepła. Serwis eBOK jest dostępny pod adresem: https://ebok.zecrawa.pl/
Każdy Klient, który chce korzystać z serwisu eBOK, musi zostać zarejestrowany
w systemie. ZEC Sp. z o.o. w Rawie Mazowieckiej przydziela Klientowi dane rejestracyjne – login oraz hasło pierwszego logowania.
Aby uzyskać login i pierwsze hasło dostępu do systemu należy:
- Zapoznać się regulaminem serwisu eBOK zamieszczonym na stronie internetowej: http://zecrawa.pl/
- Zgłosić chęć korzystania z serwisu eBOK poprzez:
- formularz zgłoszeniowy, który można pobrać, wydrukować, wypełnić i przesłać na adres email: ebok@zecrawa.pl .
- Po pozytywnej weryfikacji danych przesłanych formularzem zgłoszeniowym, Klient otrzyma dane umożliwiające rozpoczęcie korzystania z serwisu eBOK.